FAQ
KVALITA PRODUKTOV A CENA
Aký je rozdiel medzi ZNAČKOU BONITAS A FARMLAND?
V nutiváckej ponuke ponúkame najmä 2 značky - BIO značka Bonitas a NEBIO konvenčná značka Farmland.
AKÝ JE ROZDIEL MEDZI BIO A NEBIO PRODUKTAMI?
BIO potraviny pochádzajú z ekologického poľnohospodárstva. Znamená to, že pri pestovaní nie sú použité žiadne pesticídy, herbicídy a umelé hnojivá. Kvalita a chuť BIO potravín sa tak stáva výraznejšia, čerstvejšia, chutnejšia. Preto je aj cena vyššia.
NEBIO / konvenčné potraviny od Farmland pestujú s láskou malí poľnohospodári v rôznych kútoch sveta. Nemajú nálepku BIO, no značka Farmland garantuje napriek nižšej cene výbornú kvalitu.
NÁKUP - AKO NAKUPOVAŤ?
ČO JE TO BEZOBALOVÝ NÁKUP?
Na váhu si môžeš kúpiť akékoľvek množstvo od 100 gramov (200, 300, 400, ... gramov) a daná surovina k tebe poputuje pekne zabalená v papieri. Ak má daná surovina v názve "bez obalu", stačí pomocou tlačidla šípky pridávať želané množstvo. Ak chceš napríklad 800 gramov ryže, stačí kliknúť na šípku 8-krát. Potom tovar pridaj do košíka. Aby sme predišli znehodnoteniu, tovar balíme v deň odoslania objednávky, prípadne v deň kedy si dohodneme osobný odber.
JE URČENÁ MINIMÁLNA HODNOTA OBJEDNÁVKY?
Nie, minimálna hodnota objednávky určená nie je.
KDE NÁJDEM OBJEDNÁVKU A FAKTÚRU?
Faktúra a objednávka príde do emailovej schránky, ktorú zadáš v objednávke.
NÁKUP - PLATBA
ČO ZNAMENAJÚ RÔZNE DRUHY PLATIEB?
Online platba kartou - najčastejšia platba, kedy stačí zadať údaje z platobnej karty a objednávka je okamžite zaplatená a my začíname hneď pracovať na jej vybavení. Platba bude akceptovaná platobnou bránou Global payments.
Online bankový prevod - znamená, že emailom obdržís číslo účtu, na ktorý je potrebné do 3 dní poslať peniaze za objednávku. Prípadne, že nezaplatíš do 3 dní, tvoju objednávku automaticky stornujeme.
Google Pay - okamžitá platba cez elektronickú peňaženku v mobile.
Dobierka - prebieha bez platby vopred, zaplatíš až pri prevzatí tovaru priamo kuriérovi/ zásielkovni.
AKO DLHO PREBIEHA BANKOVÝ PREVOD?
Máme nastavené automatické párovanie platieb. Aj napriek tomu kontrolujeme došlé platby 2-krát denne. Akonáhle obdržíme info o prijatí peňazí na náš účet, pripravujeme objednávku a odosielame. Bankový prevod závisí od typu banky, zvyčajne trvá 1 - 2 pracovné dni.
NÁKUP - ODOSIELANIE TOVARU
AKÉ SÚ MOŽNOSTI ODOSLANIA TOVARU?
Kuriér - prepravná spoločnosť doručí tovar až k tebe domov. Kuriér ťa bude kontaktovať SMS / telefonicky. Po odovzdaní tovaru kuriérovi ti príde email, v ktorom budeš mať kontaktné údaje na prepravcu.
Zásielkovňa - doručenie tovaru do najbližšej pobočky zásielkovne v tvojom meste. Pobočka ťa bude kontaktovať SMS / emailom. Po odovzdaní tovaru ti príde email, v ktorom budeš mať kontaktné údaje na pobočku zásielkovne.
Osobný odber - objednávku je možné vyzdvihnúť si osobne (
PUBLIX s.r.o.
Baliareň Petrovany,
Vysielač 484
082 53 Petrovany
K dispozícií Po - Štv od 8:00 do 16:00
Piatok od 7:00 do 15:00
). Budeme ťa kontakovať formou emailu.
KEDY SI MÔŽEM VYZDVIHNÚŤ OSOBNE OBJEDNÁVKU?
Objednávku je možné vyzdvihnúť si od 8:00 - 15:30 v pondelok - štvrtok a 7:00 - 15:00 v piatok, maximálne do 3. pracovných dní od vytvorenia objednávky. Nie je nutné sa dopredu ohlasovať, pri odbere stačí povedať meno.
TOVAR - doprava a dodanie
ZÁVISÍ CENA OD HMOTNOSTI OBJEDNÁVKY?
Áno, cena závisí od prepravcu a hmotnosti objednávky. Konkrétne ceny nájdeš vo VOP v časti - Čl. VIII.
DÁ SA EŠTE UPRAVIŤ NEVYBAVENÁ OBJEDNÁVKA?
Ak ti neprišiel email o vybavení objednávky, objednávku je možné ešte upraviť - stornovať alebo doplniť. Stačí nám napísať / zavolať.
DÁ SA UPRAVIŤ OBJEDNÁVKA, KU KTOREJ MI PRIŠIEL EMAIL "VYBAVUJE SA"?
Ak objednávka nebola odovzdaná kuriérovi, je možné ju ešte upraviť - stornovať alebo doplniť. Stačí nám napísať / zavolať. Ak ti príde ďalší email "vybavená objednávka" - nie je možné ju upraviť. Objednávka bola odovzdaná kuriérskej spoločnosti, prípadne už je pripravená na osobný odber.
KEDY JE OBJEDNÁVKA STORNOVANÁ?
Ak objednávka nebola zaplatená prevodom do 3. pracovných dní alebo na požiadanie zákazníka. Zákazník môže požiadať o stornovanie pred odovzdaním tovaru kuriérovi.
PREČO MÔŽE VYBAVENIE OBJEDNÁVKY TRVAŤ DLHŠIE AJ KEĎ JE ZAPLATENÁ?
Rýchlosť vybavenia objednávky závisí od konkrétnej objednávky. Veľké balenia a bezobalové potraviny si vyžadujú viac času na prípravu. Ak objednávku prevezme kuriér, doručí ju do 1-2 pracovných dní. Ak objednávku obdrží kuriér zásielkovne, doručí ju do zásielkovne od 1 do 4 pracovných dní. Pri osobnom odbere je objednávka zvyčajne už v daný deň pripravená k odberu.
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY / REKLAMÁCIA
AKO PREBIEHA ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY?
Ak ti neprišiel email o vybavení objednávky, objednávku je možné ešte stornovať. Stačí nám napísať / zavolať.
AKO PREBIEHA REKLAMÁCIA?
V prípade, že ti prišiel poškodený produkt, prosím kontaktuj nás, aby sme vzniknutú situáciu ihneď vyriešili. Ak chceš reklamovať celú objednávku - vrátenie tovaru sa riadi podľa VOP - v časti Čl. VI.
REGISTRÁCIA NA ESHOPE
AKÉ VÝHODY ZÍSKAM REGISTRÁCIOU?
Registrácia v podstate šetrí tvoj čas. Registráciou na eshope sa zapamätajú tvoje kontaktné údaje pre ďalšiu objednávku. Pri registrácii môžeš zaškrtnúť aj možnosť odosielanie newslettrov, kedy budeš dostávať informácie o novinkách či výhodných produktoch.
DARČEKOVÉ POUKÁŽKY
AKO UPLATNIŤ DARČEKOVÉ POUKÁŽKY?
Pri objednávke je potrebné zvoliť platbu prevodom a do poznámky napísať kód darčekovej poukážky. Následne upravíme faktúru a ty len doplatíš zvyšnú sumu z objednávky (ak presiahla sumu darčekovej poukážky).
KONTAKT
AKOU FORMOU MÔŽEM NUTIVU KONTAKTOVAŤ?
Sme dostupní na telefónnom čísle +421919377467, emailovej adrese tvoja@nutiva.sk a na chate priamo v eshope. Ak nebudeme na chate online, pokojne nám napíš a odpovieme ti v dohľadnej dobe.