Pripoistenie zásielky

Kód: 5913
€2 €1,67 bez DPH
Skladom
Môžeme doručiť do:
2.5.2024
Možnosti doručenia

Služba Pripoistenie zásielky kryje v zrýchlenom konaní náhradu škody na zakúpenom tovare v prípade, ak nastane poškodenie zásielky v preprave alebo zničenie zásielky prepravnou spoločnosťou. Riešenie týchto problémov je s naším pripoistením otázkou 2. pracovných dní. Buď máš ihneď poslaný nový tovar, alebo vrátené peniaze. 

Detailné informácie

Podrobný popis

Prepravné spoločnosti zodpovedajú za doručenie tovaru v nepoškodenom stave. Zákonom stanovené lehoty vybavenia reklamácie by v prípade nepripoistenej zásielky mohlo trvať aj niekoľko týždňov. Uplatnením našej služby Pripoistenie zásielky v hore uvedených prípadoch si môžeš zabezpečiť výhodu hladkého, bezproblémového a zrýchleného spôsobu vybavenia reklamácie a prípadnej náhrady škody zakúpeného tovaru.

Reklamácie vyriešíme do 2. pracovných dní. Buď ti pošleme nový tovar, alebo vrátime peniaze. 

Podmienky plnenia služby Poistenie zásielky

Poistenie zásielky kryje poškodenie alebo zničenie zásielky počas prepravy zásielky, od okamihu naloženia zásielky na dopravný prostriedok v mieste odoslania stanovenom v zmluve na účely prepravy až po okamih vyloženia prepravovanej zásielky a jej odovzdanie príjemcovi alebo inej osobe poverenej príjemcom na účely prevzatia zásielky.

V prípade osobného odberu zásielky u nás v Nutive alebo v Zboxoch, Balikove sa za okamih doručenia považuje vyzdvihnutie zásielky zo strany príjemcu. Ak je zásielka na účely prepravy rozdelená na jednotlivé časti, poistné krytie sa vzťahuje na každú časť zásielky samostatne.

Služba Pripoistenie zásielky ti poskytuje výhodu urýchlenia reklamačného procesu. Máš však povinnosť, najneskôr do 24 hod. od prevzatia tovaru, nahlásiť spoločnosti Publix s.r.o prípadné poškodenie alebo zničenie zásielky. Informáciu o poškodení tovaru je nevyhnutné doplniť fotodokumentáciou poškodeného tovaru. Nutiva následne zorganizuje vyzdvihnutie a spätnú prepravu poškodeného tovaru kuriérom (náklady sú na našej strane) a po vyzdvihnutí tovaru ti bezodkladne pošleme nový kus tovaru.

V prípade, ak by nový kus daného tovaru nebol aktuálne dostupný v skladových zásobách, ponúkneme zákazníkovi alternatívny tovar ako náhradu.

Zákazník berie na vedomie, že poplatok, ktorý zaplatil za službu poistenie zásielky, mu spoločnosť Publix s.r.o v prípade odstúpenia od zmluvy nevráti. Poistenie zásielky je možné uplatniť si len v súvislosti s tovarom uvedeným na faktúre spolu s kúpenou službou poistenie zásielky. Uplatnenie služby si nemožno nárokovať pre tovary z iných faktúr, iné zásielky, ani so spätnou platnosťou. Požiadavku na uplatnenie si poistenia zásielky je potrebné adresovať na e-mailovú adresu: reklamacie@nutiva.sk

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz